سیاسی

رئیسی: سلامت کنکور از مسیری تأمین و تضمین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد

رئیسی: سلامت کنکور از مسیری تأمین و تضمین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیأت دولت، صنعت هسته‌ای را از صنایع پیشران دانست و با قدردانی از دستاوردهای دانشمندان جوان کشور در این حوزه، تأکید کرد: دولت در راستای تأمین منافع ملی، خود را ملزم به حمایت از این صنعت می‌داند.

رئیس‌جمهور با اشاره به بازدید امروز مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور تصریح کرد: مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای، براساس رهنمودهای رهبری و با روحیه مضاعف در جهت دستیابی به توفیقات بیشتر در این عرصه حرکت خواهند کرد.

رئیسی همچنین با تبریک روز صنایع دستی و هنرهای سنتی، صنایع دستی و هنرمندان این عرصه را سرمایه ملی دانست و به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستور داد برقراری بیمه 10 هزار نفر از فعالان این بخش را با سرعت و جدیت پیگیری کند.

رئیس‌جمهور بازاریابی را از ضرورت‌ها و الزامات رونق صنایع دستی کشور دانست و برپایی بازارچه‌های عرضه محصولات صنایع دستی شهری و روستایی را از جمله اقداماتی برشمرد که استانداران می‌توانند در حمایت از فعالان صنایع دستی انجام دهند.

سلامت برگزاری کنکور از دیگر موضوعاتی بود که رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت به اهمیت آن به‌ویژه برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان اشاره اما در عین حال به مسئولان مربوطه تأکید کرد، سلامت کنکور را از مسیری تأمین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

رئیسی همچنین با اشاره به اعلام ۲۵ خرداد به عنوان آخرین مهلت برای استعفای آن دسته از مدیران دولتی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، توجه به ضوابط قانونی در اجرای به موقع دستورالعمل‌ها و فرآیند انتخابات از سوی مدیران را مورد تأکید قرار داد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و متناسب با شأن ملت بزرگ ایران برگزار شود.

پایان پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا