سیاسی

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: تناسبی‌شدن موجب پرشوری بیشتر انتخابات می‌شود

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: تناسبی‌شدن موجب پرشوری بیشتر انتخابات می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و بیست و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی برای استان ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این جلسه با اشاره نقش ایمان و امید در زندگی مردم گفت : تجلی دو موهبت الهی را به صراحت در جریان انتخابات مجمع خیرین استان همدان از نزدیک مشاهده نمودم , شرکت کنندگان در کار خیر و حضور در این مجمع و انتخابات حضور پر شوری داشتند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود تمام مشکلات داخلی و بی تدبیری و بی برنامگی ها در گذشته امام و در حال حاضر رهبری مسیر درست را به جامعه نشان می دهند و این را لطف بزرگ خداوند می دانیم .

بور بور با اشاره به بعضی از روسای جمهوری بعد از انقلاب اسلامی گفت: بعضی از آنها برعکس تدابیر اعلام شده عمل می کردند و حتی در دولت قبل همه چیز را به برجام ربط داده و تصور می کردند مردم را می توان فریب داد.

بوربور ادامه داد: مسئولین اجرایی وقت متاسفانه در تحقق برنامه های پنج ساله نظام اقدام لازم را نکردند و بعضی از دولت ها بر این اعتقاد بودند که ما مثل کشور آلمان باید به دنبال گفت و گو باشیم و هیچ نیازی به موشک نداریم.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص قدرتمندی ایران اسلامی تاکید کرد: این قدرت موجب محبوبیت فراوان به ویژه در بین کشورهای همسایه شده است. قدرت های بزرگ در خصوص کشورهای همسایه ما می خواهند تصمیمی بگیرند نظر ما را جویا می شوند و موفقیت ما در حوزه سیاست های خارجه مرهون هدایت های بی نظیر رهبری می باشد.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در حوزه انتخاباتی تهران بیان کرد: گویا برای اولین بار در تهران قرار است انتخابات جریانی و حزبی برگزار شود و به صورت نسبی طرفداران هر جریان نمایندگان خود را از حوزه انتخابی تهران وارد مجلس کنند و این موجب پرشوری بیشتر انتخابات می گردد.

در این جلسه ادامه بحث اقتصادی و راهکار اجرایی سند تحول بنیادین اموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

پایان پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا